ADRIAN ABRUDAN - NOPȚILE ACESTEA















Nopțile acestea

mi se lipesc de trup
de retine

știi

în mine
totul e rotund

sunt ploi de vară
și fulgi rătăciți aiurea
de la primele zăpezi căzute
sunt redute
încă necucerite

ești tu
cu zâmbetul tău hașurat
cu tăcerile tale boțite
cu umerii tăi caramelizați

e o liniște veșnic trează
e și un soi de povară
dar ea
nu contează

nopțile acestea
mi se lipesc de trup
de retine

știi
cu tine

totul e rotund


Sufletul meu

pumnal de Toledo
nu-ți va tăia nemărginirea

nici atunci
când
voi îngheța
și voi respira
în adâncurile tale
între două coaste

nu întârzia
să mă scoți de sub șenila timpului
de sub ape


Închide totul

și pleacă puțin
reclădește-te
acolo unde cerul are culoarea
sufletului tău
unde îți poți scrie visele pe nisip
sau pe stâncă
sunt atâtea suflete desperecheate
atâtea zile fără chip
atâtea nuanțe risipite într-un ocean
răzbunător...
atâtea riduri
atâtea oglinzi sparte

pune-ți aripi și plecă
sau strigă tare
sunt aici
am trupul brăzdat de tine
țes înserări peste înserări
mi-e dor
mi-e risipă
mi-e bine
mi-e chin...

închide totul
și pleacă puțin...


Mai multe poezii și profilul autorului aici: Adrian Abrudan și Adrian Abrudan - Poeme

Copyright © 2019 Adrian Abrudan
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.