ADRIAN ABRUDAN - POEME


Poezie contemporană













Poem


Îmi place
să privesc
orașul
noaptea
orașul miop și-nfumurat

orașul
în care
odinioară
ne-am știrbit tinerețea
visând
ne-am lipit palmele de ziduri
înfruntând infinitul
mutilând rutina

îmi place
să privesc orașul
noaptea
orașul murdar
orașul curat

orașul știrbit de noi
cu privirea
cu nepăsarea
cu inima...

Poem

mie
îmi place neînțelesul
din înțelesul tău

neliniștea din atingeri
atât de înaltă
de curbată
ca o boltă
cotropită de îngeri


Poem

cineva
care-ți cunoaște venirea

îți va auzii
pașii

mereu...


Poem

așează-mi-te
pe linia de plutire
colorează-mi această seară
cu un sărut
cu o nemărginire
cu o dorință
cu un sonet

așează-mi-te
pe linia de plutire
de la a la z

Citește mai multe poezii aici: Adrian Abrudan și Adrian Abrudan - Nopțile acestea

Copyright © 2020 Adrian Abrudan
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.



Un produs Blogger.