ZAHARIA MIHAIL-ROBERT


Zaharia Mihail-Robert – Jurnalul unui liric (editura ePublishers, 2018): Acest volum a fost scris ca o confesiune, o împărtăşire, o încercare de a mă căuta pe mine însumi în ceilalți; un jurnal deschis, un suflet deschis în fața voastră... Prin acest volum doresc a mă dărui vouă cititorilor, doresc ca fiecare dintre voi să îşi exploreze propriile sale trăiri prin intermediul poeziei mele, să intre în pielea eu-ului meu liric; o posedare benefică și revelatoare, înălțătoare...   Doresc că fiecare dintre voi citind aceste versuri să-și trăiască poezia vieții prin prisma poetului și omului Zaharia Mihail. Sper ca tot mai mulți să cumpere, să citească și să se regăsească în scrierile mele, la fel și eu în inimile lor.


Dacă tu ai fi dumnezeu...

Dacă tu ai fi dumnezeu...
iubirea mea
ar fi un fel de via negativa
tăcerea ei
nirvana 
eu
un alt  buddha 
iluminat 
la umbra părului tău.


Am văzut urâțenia lumii...

Am văzut urâțenia lumii
iadul nevăzut din mintea ei
monstrii ce se zbat
pe sub unghiile-i
rupte de scrijelitul amintirilor.

Am văzut amarul din ochi
durerea unei sfinte
ce plânge răpusă
copilul din ea
mort în războaiele pământului.
[...]

Jurnalul unui liric


[...]  Aţi omorât iubirile!
        Le-aţi închis în beciuri întunecate fără lumină, fără aer...
        Aţi crescut la sân în subpământul vostru, un demon al făţărniciei, al
        neiubirii; orgoliu de om născător de monştrii... [...]


Copyright © 2018 Zaharia Mihail Robert
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.



Un produs Blogger.