DIANA MĂDĂLINA MORĂRAȘU















*

Sub ecoul neutru al unei romanțe
un matelot cu haine protocolare și pantofi marrone de lac
îmi dicta sonetele lui Picasso
în timp ce marea dogorită de cuvintele seci
parcă dorea să ne ia în adâncurile ei abisale
dar curenții ripostau și ne-apropiau mai tare
și noi timizi ne uneam gurile fără pauză
iar brațele ni le mângâiam etern
sub penumbra sentimentală a lunii.


**

Mi-ai picurat whisky pe pleoape
şi brusc irisul meu erotic şi barbar s-a îmbătat
cu dragoste, literatură şi artă.

Am ridicat paharul în cinstea ta
dar m-ai abandonat nonşalant ca un bețiv de femei şi-ai dispărut precum un miraj în mijlocul Saharei.


***

Cu ocheade pline de sens
îți simțeam irisul până-n străfundul minții mele animalice care clădea actele unui teatru erotic cu finalizare.

Cu pauze scurte, cu interjecții tribale şi mişcare scenică,
ne-aplaudau spectatorii parc-am fi fost gladiatorii din Colosseum.

Iar tu, al meu Eliade, îmi alintai cu atingeri fine
părul de jasp negru,
îmi mângâiai buzele de marmură
şi la final întreaga mea ființă murea pentru o clipă, două, trei...
până când tu adormeai de plăcerea timpului pierdut sau pentru că o femeie ți-a secat virilitatea.


****

Am ales să mă înnec într-un somn barbar

în care să visez cum Calea Lactee geme

de durerea oamenilor de subsol şi a

dobitoacelor arse de demoni.

Dar o cometă m-a înjunghiat în țeastă,

m-am trezit numaidecât ca la un cutremur

galactic de 9 grade pe scara richter

şi când am deschis ochii,

s-a trezit plânsul meu în Sodoma, Gomora şi

planeta Pământ.


******

L-am lăsat pe Dionis să curgă pe coapsele mele
iar tu cu o poftă demonică îl sorbeai
până când măduva mea începea să plângă

Coborai plin de nerăbdare să-mi descoperi sexul
şi cu buzele-ți vineți dansai ca într-un vals vienez
erai înarmat cu sete şi foame de-o fecioară


******

M-am înnecat în alcoolul durerilor cosmice
şi-am simțit cum orice bătaie a inimii parcă declanşa o noapte de război,
de patimi, de carceră a lumii.

Am cunoscut universul tăcerii, a gurilor înghețate şi a madrigalelor neterminate,
iar degetele cu care-am vărsat sânge pe pereți nu m-au mai cunoscut,
m-au abondonat în abis odată cu Dumnezeu.


*******

Sub coapsele tale reci
şi-a făcut loc inima mea de lut
sfâşiată de zeități la banchet

Venele-ți sculptate de Michelangelo
prin care curge sânge fierbinte
îmi poartă mintea către un joc exotic

cu gemete şi carne udă


Note despre mine însămi:

Diana Mădălina Morărașu: Numele meu este Diana Mădălina Morărașu și m-am născut în Bârlad (13 iulie 1997). Am absolvit Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, secția de filologie, iar în prezent sunt studentă la Facultatea de Litere, specializarea Limba și literatura română - Limba și literatura italiană din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași. Scriu de ceva timp, însă am făcut-o doar pentru mine sau în spații restrânse. Deci pot spune că acum este un debut oficial. Creațiile mele pot fi văzute pe pagina mea Litere-n cafea dar și pe profilul meu personal Diana Mădălina. În poezie sau în artă în general nu sunt adepta formalității, îmi place să exprim libertate prin orice cuvânt. Deși am scris despre multe teme (viață, moarte, condiția umană etc.), mă regăsesc într-un stil senzual.


Copyright © 2019 Diana Mădălina Morărașu
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.