MIHAELA MARILENA CHIȚAC - ÎNRÂURIRE

 Înrâurire

cu norii mă înnourezi
cu roua mă înrourezi
cu râurile mă înrâurești
cu aburii mă aburești
burnița bură burnițează
aerul ud se condensează
în stropi de-argint în vasul meu
argintul cântărește greu
pe tine pletele curg râuri
apele tale cresc în juru-mi
undele lor mă istovesc
inundă, mă înrâuresc...


Balanța belalie

o balanță belalie
reformată-ntre cântare
agățată-n coama casei
ca o piesă desuetă
de muzeu stătea să cadă
nu se ținea pe picioare
în balans părea grizată
brațele-i descătușate
se-ntreceau în distanțare
talerele sale plate
cântăresc fără-ncetare...
greutatea balansată
se măsoară-n așteptare
faptele sunt cumpănite
de instanțe superioare


Strigătul

m-am aruncat pe tobogan
cu capul înainte
când aeru-ncepuse să mă doară
strigătul a țâșnit afară
ca o pasăre în zborul spre înalt
m-au cuprins brațele albe de lapte
înainte de a-mi lua zborul
mai departe...
mi-ai redat libertatea
de a alege o altă colivie...
apoi am zburat din nou
în colivie a rămas un ou...


Preschimbare

intensa arcuire de mascara
care prefigurează mascarada
a inițiat subit parada...
păienjeniș de gene planturoase
sub unduioase arce de sprâncene
servea drept adăpost privirii insidioase
ce săgetează inimi indigene
un fond de ten fondant, fluid șarmant
obraznic, onctuos, lejer
în straturi succesive ezitant
refugiu își găsise în mister...
menit să se exhibe efemer
obrazul învelit într-un mulaj de var
s-a preschimbat în obrăzar...


Mai multe poezii și profilul autoarei aici: Mihaela Marilena Chiţac
Citește și: Mihaela Marilena Chiţac - Cad păsări înghețate
Bloguri: Cheia visului și Fantezii pentru copii
Pagina Artindex: Mihaela Marilena Chiţac
Pagina Facebook: Mihaela Marilena Chiţac

Copyright © 2021 Mihaela Marilena Chiţac
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.
Un produs Blogger.