RALUCA IGNAT

Ringier România














Interzis

Iubirea-n palme mi-o așezi și-n ea
Se zbate-ncet, plăpând, inima ta
Aș vrea în mine s-o ascund, dar nu
Nu pot să duc în lumea mea un tu…
Mi-e interzis!

Zâmbet matur pe chipu-ți se întinde
Când brațele deschise doresc a mă cuprinde
Tânjesc să te ating din nou, în taină
Să mă ascunzi tăcut în a ta haină
Mi-e interzis!

Doresc să fug departe-n lumea mare
Să-mi construiesc prin pietre o cărare
Pe ea să zburd visând fără oprire,
Dar dorul mă întoarce-n ispitire…
Mi-e interzis!

Clepsidra timpului pe masa ta trăiește
În ochi admiratori iubirea crește
Eu mă deschid spre tine și spre mine
Visând că ești mereu al vieții bine…
Mi-e interzis!

Te părăsesc în mintea mea mereu,
Dar fără tine drumu-i greu
Când obosesc îndrept pașii spre locul
Din fața ta, sfidând norocul…
Mi-e interzis!

Azi fantasmez cu mine, despre tine
Mă zbat printre imagini și suspine
Frământ aluatul fără jumătăți
Ascund dorința între strâmbătăți.
Mi-ești interzis!

Iubire vrac


Nu știu să Te iubesc

Nu știu să Te iubesc pe Tine
Oricât ai vrea să mă înveți!
Te strig mereu când nu mi-e bine,
Te părăsesc când mă răsfeți.

Din chip de lut vrei să cioplești un om
Frumos și demn, iubitor și smerit,
Dar lutul Tău se schimbă ca un pom,
Își pierde frunzele când frigul a sosit!

În căderea eternă a neamului omenesc
Privesc spre o rază trimisă din cer.
E glasul Tău pur, divin, nefiresc,
Prinsă-n vârtej, la lumină eu sper...

Te vreau lângă mine când frigul mă doboară,
Singurătatea-mi sumbră așteaptă adăpost.
Mi-e greu și Te chem, spre mine coboară!
Cuprinde-mă-n brațe, să simt că am un rost!

Dacă eu tot voi cădea din iubire,
Atinge-mă încet, cu brațe moi,
Nu mă lăsa să zbor fără de știre,
Nu mă lovi, clădește iar un Noi!

Aprinde-mă de dorul Tău nebun
Să simt că arde în mine focul sfânt,
Căci azi sunt om și tare ca un tun,
Dar mâine pot fi doar o frunză-n vânt.

Puterea Ta mă arde ca un soare
Ce razele-și coboară pe pământ.
Aș vrea să Te privesc, dar frica este mare
Mă mulțumesc să cred și să îți cânt.

Învată-mă să fiu iubire pură
De-a pururi să rămân în dreapta Ta
Iubindu-Te pe veci să uit de ură,
Să uit c-am fost aievea partea rea!


Nostalgie

Se zbate o lacrimă
Pe geana timpului trecut
Eu, cu mine
Țes visuri...

  
Psihoterapie de Familie și Cuplu

Raluca Ignat (n. 16 mai 1985, București): Absolventă a Facultăţii de Sociologie-Psihologie (2009). Formare postuniversitară în Psihologie clinică și Psihoterapie sistemică de cuplu și familie. În prezent psiholog și psihoterapeut, coordonatoare a unor evenimente de specialitate. Autoare de poezii, roman, proză scurtă. Redactor colaborator al Ringier România între anii 2015-2020.

Concursuri și premii: 

Premiul II obținut la concursul literar "Fascinația mării" (secțiunea proză, Constanța, 2016)
Premiul II și premiul special la concursul organizat de revista "Familia Ortodoxă" (cu textele “Scrisoare către Dumnezeu” și „Scrisoare către copilul meu”, 2012 și 2014)

Cărți/texte publicate:

Dezvoltare personală, vindecare emoțională și maturizare (editura Atman, 2016) 
Iubire vrac (editura Astralis, 2017) 
În noua noastră viață (editura Paralela 45, 2017) 
Eroii nu mor (text publicat în antologia “Fascinația mării”, 2016 și în revista „Agora”, 2016) 
Oamenii mării (text publicat în antologia „Fascinația mării”, 2016)


Copyright © 2017 Raluca Mirela Ignat
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.



Un produs Blogger.