GEORGIANA MIHAELA DRAGOMIR
















Sufletul ca un fluture

Ridul de sub pleoapă mustăcește
în lumina parșivă oglinda
îți arată/dinții albi
strigă/Hei, ești tânăr!
Suflete, cancerul nu atinge
Fluturii mor doar după ce se zbat
Pastila a rămas amară
Din obraz de deschide
o poarta (...)
nu e un cimitir
Acolo unde oasele sunt răsfirate
E doar rece


Acasă

În spate e cheița
care rotește un zâmbet larg
E omul care înveselește orașul
și mușcă din asfalt
Când noaptea despletește gânduri
El e bufonul care încolțește zâmbete
Plânge cu nasul de gumă
Și genunchi de uriaș
Inima lui e o sirenă
Pentru suflete albe
Copilul cu fluturi în obraji
Aleargă bătrânul cu nuci
în palme
Numai ochiul șarpelui știe
Că în fiecare zid e
o inimă fără vârstă
Uite că s-a întors!
Exclamă greierii!
În timp ce zahărul 
se așază în bulgări
în carnea dimineții.


Cei mai frumoși ochi

Câți ani lumină
au ochii tăi (?)
Orașul își caută
viitorul în ei
Atât de mulți oameni
(și vrăbii)
respiră bunătatea lor.

Festivalul Internațional de Poezie și Teatru "Castello di Duino" - Trieste


Georgiana Mihaela Dragomir: Autoprezentare

Mă numesc Georgiana Mihaela Dragomir, am 29 de ani, am o experiență în media locală și națională de aproape 10 ani. În câteva luni voi fi licențiată în Drept și absolventă unui master de cercetare în plurilingvism. În toamnă voi candida la scoala de doctorat. Îmi doresc să susțin un doctorat în lingvistică aplicată. Prin teza mea vreau să aduc în atenție că sistemul educațional ar trebui să se bazeze mai mult pe lingvistică, întrucât oamenii pot acumula orice informație rapid, dacă înțeleg bine sensul cuvintelor. Îmi place să lucrez cu adulții, țin cursuri de scriere creativă, îmi doresc să fiu asistent universitar deocamdată, însă, îmi place să-i însoțesc și în diverse demersuri juridice, astfel că nu exclud varianta de a deveni avocat într-o zi.

Nu pot să spun de ce m-am apucat de scris, știu doar momentul: când aveam 10 ani. Aveam obiceiul de a scrie  pe orice, de la șervețele de masă, până la registrele foarte importante ale tatălui meu, cel care a fost cel mai mare susținător al meu. În 2016 și în 2018 am câștigat două premii la Festivalul Internațional de Poezie și Teatru "Castello di Duino" - Trieste, cu poeziile "Acasă" și "Sufletul ca un fluture". Am primit mai multe oferte de a publica un volum de versuri, dar eu nu simt că acum e momentul potrivit. Nu-mi plac publicările și lansările pe repede-înainte.

În timpul liber merg la teatru, am în lucru o piesă de teatru. Cred că arta e o formă de iubire, cred în mai multe tipuri de iubire față de mai multi oameni și nu-mi plac oficializarile. Cel mai bun sfat pe care l-am primit este de la tatăl meu și care mi se potrivește, în orice situație să fiu eu, să rămân om.


Copyright © 2018 Georgiana Mihaela Dragomir
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.