FLORIN DAN PRODAN


Zidul de Hârtie













(dintr-o sticlă de vorona)

1.

Niciodată nu mi-am dorit să fiu
Soldat, miner, șofer.
Niciodată nu mi-am dorit
Să fiu.
Niciodată nu mi-am dorit
un instrument al absurdului.

2.

Toți suntem incorect politic.
Toți suntem singuri.
Eu mor. Tu mori.
Lumea are
puțin noroc


3.

Ce legătură poate fi între icoana făcătoare de minuni
și lupul de stepă.
Asta întreb și eu,
dacă biografia mea
poate accepta.

4.

iar am luat o supradoză de viață
asnoapte
dar nu am decît sentimente interzise
și două vînătăi mari.

5.

Mai am un etaj și
Va fi liniște
Va fi seară
Iubirea mea nu va atinge
Vreo groapă


Florin Dan Prodan (n. 1976, Suceava): A publicat versuri în mai multe antologii și reviste literare (Timpul, Suplimentul de cultură, Dilema Veche, Transilvania, Vatra ș.a.). Este membru fondator al unei grupări literar-artistice din nord-estul țării, Zidul de Hârtie.

Volume de poezie publicate:

Pe scurt (editura T, Iași, 2005)
Poem pentru Ulrike (editura Vinea, 2013)
Poemele de pe facebook (editura Cartea Românească, 2017) 

Copyright © 2020 Florin Dan Prodan
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.