LUMINIȚA VALCIUC


Poezie Slobozia














Prăvale apa 

Prăvale apa din izvor,
Pierzându-se în noapte,
Mai toarce vremea din fuior
Şi se destramă-n şoapte.

Înzorzonat descântec plâns
O ia încet la vale,
Miresmele din nou s-au strâns,
Cu bucium şi cavale.

Prăvale dorul descântat,
Prin foaer de stele,
Se scurge lin , înveşmântat
În lacrimi şi pastele.

Din peticul de cer confuz,
Se scurge o lumină,
Iar glasul tău pare difuz-
La cât e de divină.


Mai zăbovesc abisuri

Ochii întunecați păreau
Că zăbovesc abisuri,
Iar clipele încă cereau
Dorințele din visuri…
 
Pe un platou cositorit
Împrăștiau secrete,
Atât de mult mi-as fi dorit
Să nu mai ai regrete.
Perdeaua genelor subțiri, 
În licărul de seară,
Îți picurau doar amintiri 
Uitate într-o vară.
 
În ochii grei și plumburii
Mai zăbovesc abisuri,
Rămâi în șoaptele târzii 
Și nu fă compromisuri.

LUMINIȚA VALCIUC

Ce-ai mai făcut?

Ce-ai mai făcut,
De când nu ne-am văzut?
Eu sper că tu eşti bine!
Că, despre mine, ce să-ţi spun?
Mai rătăcesc prin tine!
Mă plimb prin ochii de smarald,
Pe zâmbetul duios şi cald,
De buzele sfioase mă lipesc
Şi mâinile mi le dezmierd pe trupul tău.
Ce-ai mai făcut,
De când tu ai plecat?
Eu simt că tu eşti bine
Şi despre mine ce să-ţi spun?
Încă mai sunt cu tine,
Eu dorm şi-acum pe perna ta,
Şi-ţi simt mereu parfumul,
Şi mă-nvelesc cu dorul tău,
Tot căutându-ţi drumul.


Te aștept în lumea mea

Când roua florilor coboară,
Înmiresmată de petală,
Așa de blândă și de clară -
Te-aștept în lumea mea opală.
Când frunza tremură în ram,
De un verde veșted și suav,
Mai multe zile vreau să am, 
Să-mi fure gândul meu concav.
Când noapte-mi lasă pleoape grele,
Crepuscular în emisfere ,
Și-mi fură visele cu stele,
Rămân în clipe efemere.
Când luna este sângerie
Șoptesc încet... de ce nu vii,
Plecând spre altă galaxie,
Mai am un dor... doar tu îl știi!

Rătăceam spre departeLuminiţa Valciuc (n. 1968, Slobozia): A debutat literar în anul 2015, cu poezia "La masa tăcerii", " în ziarul  "Linia întâi". Luminiţa Valciuc a publicat poezie în diverse reviste literare (Cafeneaua politică şi literară, O trecere prin cuvinte, Contraste culturale, Eminesciana) și în antologiile Dialog cu versul iubirii, Contraste Culturale, Vise târzii. A fost distinsă cu o mențiune la Concursul internaţional de poezie „Sub zodia poeziei.

Volume publicate:

Răsfoind iubirea (2015)
Rătăceam spre departe (2017)

Copyright © 2018 Luminiţa Valciuc
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.