EMANUEL PĂTRĂȘCIOIU

EMANUEL PĂTRĂȘCIOIU
















*** 
  
nu mi-ai arătat cum pâlpâie răsăritul într-un cui ruginit
m-ai învățat despre spasme,
castele hidoase și
consecințele lespezilor
peste încheieturi.
unde apeși cu lacrima nu e nici purpură, nici rege.
continuă!
n-am imaginație,
d-aia te pun în același dor mereu.


***   

mă întinzi pe-o umbră într-un noroi perfect
da, plouă și sub trotuare.
în piață doar automate de cafea
și oameni strânși pe jos
nu mă uit la prețuri, e coadă la lumină
doar firimituri fără porumbei, costume
și limuzine rămase fără președinte

Ubermensch


***     

niciun tir în curte
doar niște cutii de aseară
când te-am îndoit pe la colțuri
nu mai sunt la reducere în jurnalul tău
n-am pontat încă.
îngerii au nevoie de aracet iar
povestea de o bandă rulantă.


***  

nu e nimeni acasă
câinii rod flori în continuare
doar sânii tăi și-un om de zăpadă
putem să ne învățam jurămintele și
să împărțim o umbră cu vitraliile
plângi,
nu e nimeni acasă


NictofobEmanuel Pătrăşcioiu (n. 4 aprilie 1987, nume complet Emanuel-Mihail Pătrăşcioiu): din București, absolvent al Şcolii Populare de Arte (secția pian) și absolvent al Facultății de Muzică (secția Pedagogie Muzicală) și al cursurilor de masterat (Arte Muzicale). A lucrat ca redactor muzical la TVRM, pianist la fosta cafenea  Arts Concept Cafe”, fotograf și colaborator la realizarea mai multor numere ale revistei Bucureștiul meu drag.

A publicat în antologiile:

Carte Diem (editura Minela, 2015)
Timpul pietrelor prețioase (editura Art Creativ, 2016)
Tineri ca niște spaime (editura Minela, 2017)

Volume publicate:

Vis de pasiune (editura România de Mâine, 2013)
Legământ (editura România de Mâine, 2013)
Tăceri în gura mare (editura Morosan, 2013)
Ieri-ul din mâine (editura Morosan, 2014)
Ubermensch (editura Mantaua lui Gogol, 2015)
Nictofob (editura Minela, 2016)


Copyright © 2017 Emanuel-Mihail Pătrăşcioiu
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.