ADELA CONCIU


Destin de poezie














Zăpadă de dor

Letargia s-a dezlipit de
suflet,
bulele dorinței spală
dragostea
în infinitul pur al zăpezii.
Clepsidra plânge în fulgi
de iubire,
secundele se nasc doar
perechi,
sărutările țintuiesc
trupuri
în cămașa de forță,
dorul se naște în uimire
cu ochii larg deschiși.
M-am născut din
zăpada crescută între noi
și... mi-e dor!



Iubirea din cer

În ziua în care m-am întors
din sânge
a înflorit trandafirul.
Am rătăcit umbrele,
ploaia secundelor s-a
oprit
și seninul a cernut stele.
Prin vintre s-au scurs aripi
de îngeri,
carnea s-a îmbăiat în dorință.
Sfârșitul se vrea infinit
ce așterne vise!

De-ar fi să-mi pierd mințile
în al nouălea cer,
ajută-mă... să te respir!


Zbucium

Am adormit cu urechea
adâncită în dragoste,
soarele m-a trezit având
în căușul palmei buze
rătăcite-n sărut,
din mine iese lumina
unui mâine
și viața respiră
prin aripi.
Sunt o posibilă idee
ce doarme într-un vis
prins sub ploape,
sunt doar o adiere
ce-ți mângâie surâsul,
sunt umbra ta
născută-n dor de coapsă,
sunt  o fantezie
ce-ți străjuie abisul.
Sărută-mă să-ți fiu femeie,
Iubește-mă să-ți fiu amantă.

Sufletul tău... a poposit
în mine,
ca singura ordine în
dezordinea vieții!

ADELA CONCIU


Himera dimineții

Himera acelei dimineți
s-a oprit
în oglinda în care
trupurile noastre
s-au dizolvat
unul în celălalt
și brațele
au îmbrățișat golul
mirosului de cafea
al zorilor.

Ceașca sufletului...
A rămas în oglindă.


Echilibru

Atârn de un colț de lună,
să-mi găsesc echilibrul.
Am dansat prea des cu
viața,
am lăsat-o să conducă
și valsul nu a mai fost
vals.
Am să plonjez în
triunghiul echilateral
al inimii tale,
am să arunc sufletul
pe fondul oceanului de
ochi albaștri.
Acolo tronează liniștea,
acolo se naște echilibrul.


Oare ce culoare are sufletul?

În poezia de mâine
mă voi naște verde,
mă voi naște mugur.
Mă vor uda iriși
albaștrii,
voi plesni sub mângâieri
albe de aripi
în visul unui vers
neexplorat!


Poezie BusteniAdela Conciu (n. 27 aprilie 1960, Bușteni): A scris primele poezii în perioada liceului, dar acestea nu au fost publicate. Și-a început cu adevărat activitatea literară în octombrie 2016, când a început să publice versuri în revistele literare.

Premii:

Diplomă de excelență acordată de revista eCreator pentru întreaga colaborare (în cadrul manifestării “Caravana culturii”, Baia Mare, 2017)
Premiul revistei “Marmația literară”, acordat  în cadrul “Festivalului Internațional de Poezie Sighetu Marmației” pentru volumul “Destin de poezie” (2017)
Premiul pentru debut acordat de Consiliul Județean Maramureș (cu ocazia lansării de carte a volumelor “Ambasadorii Maramureșului” și “Baia Mare și Unirea”, 2017)

Prezențe în antologii:

Cenaclul eCreator 1 (antologie eCreator, 2017)
Cenaclul eCreator 2 (antologie eCreator, 2018)
Lacrima dragostei (antologie eCreator, 2018)

Volume publicate:

Destin de poezie (editura eCreator, 2017)
Jucând șotron cu răsăritul (editura eCreator, 2018)
Sete de lumină (editura eCreator, 2018)
Mersul pe lacrimi (editura eCreator, 2019)

Citește aici: Adela Conciu - Condamnată în iubire

Copyright © 2018 Adela Conciu
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.