ANDREEA LUISE STANA - ÎNCĂ TINERI

Poezii

 

***

încă tineri într-un uber
la radio tequila sunrise
liniștea spărgându-se de clădirile înalte
o bătrână hippie vorbind singură
trăgând cu poftă din țigară - eu, în câțiva ani
și toate lucrurile pe care nu le spunem

e sâmbătă
și ne ținem strâns de mână
flash-uri pe retină
să nu-mi scape nimic

acum văd mai clar
că viața reală e alta
cum mi-ai spus odată într-un pub
după ce am fentat moartea

în principiu
e oboseală
și nevoie de mâini calde
să te conducă spre ieșire
e teamă
și  ocazional zile bune
spune-mi
unde crezi că începe și se termină
realitatea?
cum separi imaginația
de amintiri?

Versuri

 
Quiet zone

am împărțit o acadea
înainte de răsărit

masacrul din mine pe mute

e ceva vulgar în incoerență
dar mai ales
în ce nu rostești cu voce tare
ai nevoie de tehnici exacte
taci aici și acolo,
reglează-ți pulsul, fă diferența,
mergi mai departe.

degeaba îți arunci timpanele
zgomotul real vine din tine

soarele a luminat treptat
atâtea vieți insalubre


Mai multe poezii și profilul autoarei aici: Andreea Luise Stana
Citește aici: Andreea Luise Stana – O să uităm


Copyright © 2024 Andreea Luise Stana
Utilizarea integrală sau parțială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

 


Un produs Blogger.