IASMINA PANC - GÂNDURI

 


M-am tăiat

în cioburile globului
și acum curge sânge
peste viitor
iar eu mă uit la stele
în așteptarea unui
semn.


Azi

m-am descis
să-mi bag picioarele
da nu-n tot
numai în conștiință
da’ promit că
n-o las să moară
definitiv
ci fix cât trebuie
poate un gram
și rog viața
la schimb să-mi dea
opium.


Te-am văzut


gol de suflet
și am reușit
să ating
abisul.


Niște cărăuși

fără simț, fără conștiință
goi.
Singură într-o lume nouă
mi-am deschis aripile
și azi vă dedic
urletul meu mut
că asta-i pentru voi
doi.


Pentru cei care

nu știu cum arată
lacrimile de copil
și nici pumnii în pereți
că nu le pasă
le spun acum
ca niciodată că
nu-mi pasă
nici azi, nici mâine
de viitorul
lor.


1054

Din cer picură ceară
și ochii lăcrimează sânge
într-un Ghetsimani al urii
unde se bat tobe
și Iuda predică
despre iubire
pentru numai 30
de arginți.


Gândurile mucegăite

zac
într-un borcan
de castraveți
în formol
că vreau
să mă simt
ca Lenin
în buricul
Moscovei.


Asemenea unui Leonardo

pe care nu se pune praful
te zăresc printre miile de fețe
fiind precum o făclie
ce arde constant
luminând poteca
știută doar de
mine.


Transfigurațiile din murano

s-au cicatrizat în lumină.
Cu pielea de mătase
provoci tremur demonilor,
iar ochii se transformă
în săgețile unui cupidon
al vremurilor grele.


1000 dB

Roz, albastru, verde, mov
nu-s culori principale
doar contraste năucitoare
lipite de timbrele
care îmi oferă o priveliște
asupra lumii fix de pe
sprâncenele L.H.O.O.Q.


Dacă adrenalina

e o stare nevrotică
atunci paralizați-mi creierul
și dați-mi pastile
să nu simt veci durere
ci doar o euforie continuă
și clocot în sânge.


Mă îmbăt cu dopamină

și parcă sevrajul nu mai arde
celulele rămase în viață,
căci sunt un fel de Medusa
care se admiră în oglindă
pentru a savura eternitatea
dintr-un pahar de whiskey.


Mai multe poezii și profilul autoarei aici: Iasmina Panc
Citește aici: Iasmina Panc – Am renunțat la Rai
Pagina Facebook: Alexandra Panc

Copyright © 2020 Iasmina Panc (Alexandra-Iasmina Panc):
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.