IASMINA PANC - AM RENUNȚAT LA RAI















Inspirând praful îngerilor

comit masacre
și totul pare un simplu
tablou complex
în care o Iudita
nu-l iubea pe Holofern.


Din lichidul amniotic al abandonului

au răsărit himere
care-ți poartă sufletul pe culmile
abisului
ca într-un tablou de Beksinski
din care îți rămâne un
Memento Mori.


N-am văzut Doamna cu Hermina

din cauza unui sistem putred
în care jegul stă la loc de conducere
și dorința mea nu-i nimic mai mult
decât un dram de noroi
pe talpa bocancilor.


Trăim într-un mediu crepuscular

cu inserții de acid liserigic,
în care liniștea e transpusă
prin strigăte mute și cuvintele
sunt gloanțele care instaurează panica.
Nu ne mai atingem, dezumanizare totală.
Picioarele sunt legate cu lanțuri
și noi doar halucinăm.


Am renunțat la Rai

din pur egoism.
Picioarele îmi zac
în ciupa cu apă rece.
Pe Kafka s-a pus praful,
iar macrameul tronează pe Elcrom.
În cui stă pensionată uniforma tatei
și dracu știe când se va întoarce mama.
Până atunci, azi e duminică.


Mai multe poezii și profilul autoarei aici: Iasmina Panc
Pagina Facebook: Alexandra Panc

Copyright © 2020 Iasmina Panc (Alexandra-Iasmina Panc):
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.