GETUȚA CORBU ZECHERU















***

Ceai, ochelari
și Esenin
tu
hotărât pe lectură
eu
strecurată'ntre file

doamne
ce conjunctură


***

Dă mîna
să-mi odihesc în palma ta
tîmpla trudită și obosită
de atîtea gînduri

dă-mi umărul
să sprijin osteneala
zilelor pierdute

nu te sfii
dă-mi palma ta
care cîndva
cu dragoste mă mîngîia



***

ține-mă de mână
și nu-mi da drumul
prea curând
să luăm zborul
împreună
în văpaia unui gând

ține-mă de mână strâns
și simte-mă
în palmă
ca pe un fruct
din care
nu te-nduri
să muști.


***

sufletul nu îmbătrânește niciodată
doar trupul se transformă
cum se preface gândul
în dorință

în mine
amintirea ta
e atât de vie
încât aș putea să o ating
trăindu-te de la început

așează-te
în dreapta mea și ascultă
ce nu ți-am spus
dar aș fi vrut


Visul

De ce-mi apari în vis, mereu
cu acelaşi dor să mă-nfăşori?
De ce mă chemi când ştii că eu,
nu pot să fiu la fel ca ieri?

De ce-mi mai bântui nopţile
că nu ţi-am fost atât de dragă.
Nu mi-ai rănit doar visele,
ci toată viaţa mea întreagă!

Când eu doream să fii cu mine,
spuneai că nu mă mai iubeşti.
De ce mă chemi acum la tine,
prin visul meu când rătăceşti?

Cât crezi că pot să mai aştept
din amintiri să reclădesc...,
Visul pierdut într-un regret
și unde nu te regăsesc...?!

Getuța Corbu Zecheru (n. 18 ianuarie 1966, Ianca, Brăila): A început să scrie poezie în perioada liceului dar publică versuri - în mediul virtual - începând din 2012. Volumul de debut: “Duminica sufletului meu” - volum publicat în 2013 cu sprijinul Primăriei orașului Ianca. A publicat versuri în revistele literare „Desprimăvărarea cuvântului” (colecția antologică eCreator pe anul 2019, coordonator Romeo Ioan Roșiianu), „Negru pe alb” (ediția specială „Mai frumoasă ca femeia, doar femeia poate fi”, martie 2014), „Casa Speranței” (Brăila, 2018), „Monitorul de poezie” (coordonator Ion Calotă), „Extemporal Liric” (coordonator Teodor Dume). Getuța Corbu Zecheru are în pregătire antologia de autor La umbra unui gând”, volum aniversar ce va cuprinde poezii publicate în ultimele două volume precum și creații inedite.

Volume publicate:

Duminica sufletului meu (volum sponsorizat de Primăria orașului Ianca, 2013) 
Versuri de fată dragă (volum sponsorizat de Primăria orașului Ianca, editura Edmund, Brăila, 2015) 
Singur în cuvinte (culegere de texte subintitulat „gând ilar și supărat”, Colecția „Scrisul de Azi”, editura Singur, Târgoviște, 2015) 


Prezențe în a antologii literare:

Iubirea dincolo de vis (coordonator Silvia Urlih, editura StudIS, 2014)
În așteptarea sărutului promis (coordonator Ion Țoanță, editura Singur, 2014)
Antologia Colecției
Scrisul de Azi” (coordonator Ștefan Doru Dăncuș, editura Singur, Târgoviște, 2015) 
Înzăpezirea cuvântului (coordonator Romeo Ioan Roșiianu, colecția antologică eCreator, 2018) 
Desprimăvărarea cuvântului (coordonator Romeo Ioan Roșiianu, colecția antologică eCreator, 2019)

Copyright © 2019 Getuța Corbu Zecheru 
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.