ANA-MARIA ANANIA - RANDOM PERSON IS TYPING















***

nu vrei să mă cunoști!
tristețea mea e scatofilă și mereu gravidă,
așa că ori de câte ori are pofte, trebuie să scormonesc
prin scârnele trecutului și să caut cele mai apetisante amintiri.
izul acesta de ghenă părăsită mi-a alterat simțul realității
și nu aș putea să îți spun ce îmi mai place cu adevărat.
plâng cu lacrimi zoioase și oricât mi-aș freca obrajii,
mă însoțește duhoarea aia care apasă greu asupra orașului
în zilele de duminică când brantnerul nu vine să ridice gunoaiele.

*random person is typing*.......

am ochii verzi ca mucegaiul de pe sicriul norocului meu
și trebuie să trăiesc cu asta pentru că sunt lucruri în viață
pe care dacă nu le accepți te vor seca mult prea devreme.
știu. am picioare lungi, dar nu ca să le pun în jurul gâtului fericirii,
ci ca să dau mereu cu capul de pragul de sus când mă retrag în mine.
buzele mele sunt doar o crustă pe care o zgândăr cu fiecare zâmbet
și cuvinte nespuse se preling pe bărbie inutil.

*seen*


***

e rușinos să vorbești despre asta
sunt singurele cuvinte care îmi răsunau în minte
ori de câte ori voiam să povestesc despre ce s-a întâmplat
de fiecare dată când plouă deschid laptopul și mă așez la geam
și scriu până obosesc iartă-mă iartă-mă iartă-mă
cu speranța că mă voi putea ierta vreodată pentru mizeria
în care m-am aruncat conștient

plouase și în noaptea aia exact ca acum cu tunete și fulgere
și îmi era teamă că mă voi îneca în noroiul din
propria curte unde m-am abandonat fără milă
de atunci mi-e frică doar de ploile mocănești care
se dezlănțuie în mine și  nu știu când se opresc

m-ai fixat cu privirea mirat și te prefăceai că nu știi ce s-a întâmplat
mi-ai spus că nu înțelegi de ce e nevoie de atâta zgomot pentru
o ploaie așa de scurtă dar tu nu știi nimic despre meteorologie
sau despre mine

e prea rușinos să vorbești despre asta
sunt singurele cuvinte pe care le-ai spus când ai plecat
iar eu am dat din cap înțelegătoare
știind că nu voi avea niciodată puterea să accept
că tu ești de fapt singurul vinovat

Mai multe poezii și profilul autoarei aici: Ana-Maria Anania
Citește aici poezii din volumul: sleep paralysis
Pagina Facebook: Ana-Maria Anania

Copyright © 2020 Ana-Maria Anania
Utilizarea integrală sau parțială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.