ANCA IULIA BEIDAC - ZBORUL NU ESTE PENTRU ORICINE

 

Poezii

lucendi

uneori
aripile îţi sunt date
doar ca să-nveţi

zborul
nu este pentru oricine


declarație

mă scufund în vară
am mai zis nu crezi că Vivaldi
vara lui e mai adevărată decât
ploaia care ne-a ţintuit ieri în casă

mă scufund în mine
nu e un exerciţiu de imaginaţie
nu pot
dacă nu scrijelesc hârtia
clapele urlă în haită s-au săturat e
târziu du-te la culcare mi-am zis

am fumat din noi toate fumurile deja
sunt lucidă
ca lama bisturiului
care taie din mine

m-am îmbătat cu
lumina chioară a dimineţii
care te strângea în braţe
când cântai
cu ochii închişi
în somn muzica mea

nu vodca nu e bună
am încercat chiar şi un joint
un fum sau două trei ţi-am zis nu

simt nimic

fumătorii mor tineri
nu simt nimic
niciun efect
niciun efect
niciun drog
mai tare ca tine...


no unread emails in your inbox

un titlu nou pentru singurătate
ca o condamnare la moarte
când știi că momentul a trecut
în față doar un număr de zile
un husky c-un ochi maro altul albastru și
zidul pe care e scris sunt o căprioară invizibilă

mă-ntreb cum a-nvățat căprioara să scrie

poți să te scufunzi în restul zilelor tale
să le tragi pe nas poate chiar să
ți le injectezi și totuși
faci bungee jumping cu viața
frânghia n-o legi niciodată
tu


halucinogen

hipocampus
hipotermie
hipoalgezic
hipopotam

încerc pastile galben cu verde
alb cu albastru deschis
acum pot desena chipul tău
cu final de film francez

nu folosește să legi
gândurile cu sfoara
spânzuratului se vor întoarce
oricum

fac o hartă a durerilor aleg mereu
între mine și mine

când o să uit numele tău
n-o să mai știu cine sunt


Copyright © 2022 Anca Iulia Beidac
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.