IRAIDA DARMANCEV

 


haina lui procust

mă îmbrac în haine largi
fricile își bagă mâinile în buzunare
aud

nicicând nu încurcă ceva
colorat peste
ceva fără culoare
răspund

o iubire ca o
moarte întâmplătoare
sau ca o haină

prea

largă


consistență

el telefonează
din cinci în cinci minute
ca să aud la un moment dat
cum țipă

alo, nu te-am iubit niciodată

ating din nou ecranul telefonului
și citesc

unele lucruri nu se sparg
decât dacă dai cu ele de pământ


o palmă peste față

brusc îmi amintesc de ziua
când
mi-ai spus că te simți foarte vinovat

senzația că nodurile din gât
îmi ies pe ochi

sau anotimpul
ca o e(i)minentă palmă peste față


Iraida Darmancev (n. 19 iulie 2002, Dimitrova, Raionul Cantemir, Republica Moldova): Elevă a Liceului Teoretic “Grigore Vieru” din Chioselia Rusă (Raionul Comrat, Republica Moldova). Participă la sedințele atelierului “Vlad Ioviță”, moderate de scriitorul Dumitru Crudu, desfășurate la Biblioteca MunicipalăBogdan Petriceicu Hașdeu” din Chișinău. Iraida Darmancev a debutat în anul 2020, în revista Noi, cu poezia Carte vie. Versurile Iraidei Darmancev au mai fost publicate în revistele Florile dalbe și Amic, precum și în antologiile In memoriam Ana Podaru: începe ziua cu Ana, Vis cu Nichita, Lacrimi pentru nemurire, Universum.


Copyright © 2021 Iraida Darmancev
Utilizarea integrală sau parțială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.
 
Un produs Blogger.