LUMINIȚA POSTOLACHE















Durerea din neant

Mi-am prins în palmă,
durerea...
și-am strâns-o
tot mai tare,
așa încât
să nu mai poată
vreodată...
să apară,
pe portativul vieții mele.
Am aruncat-o în neant,
în zorii unei zile
pentru totdeauna!


Iubirea... Și-un pic!

Și ninge cu fulgi și plouă cu stele
La braț cu iubirea din visele mele
Se naște speranța și șansă să fiu
Mai mult ca oricând, cu sufletul viu...

Și plouă mărunt și ninge cu spor
Cu mii de scântei, cu dor și fior
Făcând tot să pară mirific tablou
Pictat doar în graba de-un simplu stilou.

Și plouă, și ninge cu fulgi de zăpadă
Făcând fericirea în mine să ardă
Precum focul viu aprins din nimic
În care rodește iubirea... și-un pic...


Amalgam de gânduri

Roiesc mii de stele,
amalgam de gânduri;
vise de nuiele
trecând rânduri, rânduri.

Opresc o secundă
clipa rătăcită,
ce minte-mi inundă
de dor biciuită.

Viata ne desparte,
drum nedefinit;
inima îmi bate
zici c-a-nnebunit.

Mâna o întind
ritmul să-l opresc ;
cordul să-l cuprind
din vis nebunesc.

Totul e mireasmă ,
basm făr'de sfârșit,
lumina albastră
tot a împânzit.


Spune-mi

Spune-mi...
dacă azi, acum
aș fi lângă tine
și ți-aș săruta buzele moi,
una câte una,
ca mai apoi
să te "sufoc "
cu un sărut prelung,
plin de pasiune și dorință,
de dor și iubire....
ai fi în stare
să rămâi veșnic aici,
acum,
alături de mine,
ca împreună
să desfacem nodul
apărut pe drumul iubirii
când neatenți fiind,
sau din prea multa iubire
ne-am speriat...
Și-am fugit?


Luminița Postolache (n. 25 mai 1980, Focșani): Absolventă a Școlii Postliceale Sanitară ”Vasile Alecsandri” (2002) și a Facultății de Științe Juridice și Administrative din Brașov (2009). A debutat în Ziarul de Vrancea  (martie 2017). Luminița Postolache a publicat în revistele literare Salonul Literar, Bogdania, Orizonturile Bucuriei, Confluențe Literare, Creator ș. A. Este fondatoare și membră a Grupului ”Izvorul Literar” din Focșani, membră a Cenaclului Literar "Și totuși iubirea..." din Odobești și membră a Cenaclului ”Duiliu Zamfirescu” din Focșani. Membră a Ligii Scriitorilor din România (filiala Vrancea).

Prezențe în antologii:

Antologia Scriitorilor Vrâncenii II (Editura Salonul Literar, 2017)
Antologia Ascior 2017 (Editura Teocora)
Primăvara Cuvântului (Editura eCreator, 2018)
Antologia Prieteniei (vol III, Editura Teocora, 2018)
Mozaicul sentimentelor (Editura Terra, 2018)
Suflet, trup și spirit (Editura Izvorul Cuvântului, 2018)
Dicționar de reliefuri literare românești (Editura Armonii Culturale, 2018)
Antologia Scriitorilor Vrânceni (Editura Salonul Literar, 2018)
Clepsidra cu Sentimente (Editura Rotipo, 2019)
Literatura din călimară (Editura Alma, 2019)
În curtea Domnului (Editura Armonii Culturale, 2019)

Volume publicate:

Scântei de vise (Editura Nobilis, 2017)
Zbor spre nemărginire (Editura Nobilis, 2018)


Copyright © 2020 Luminița Postolache
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.