VICTORIA TATARIN
















???

tipul care
îți promitea 3
copii tipul care îți
gătea lasagna la
8 martie tipul care ți-a
scris un ciclu în volumul de
debut tipul care ți-a
citit din Bukowski gol în
bucătărie tipul care
dormea la balcon
când se supăra pe
tine tipul care te-a făcut să
renunți la visele tale despre
Praga Bratislava sau București
Tipului ăla
eu încă vreau să îi scurtez
barba
odată la 2 săptămâni
și să fumăm împreună
la balcon
ascultând Alt-J


???

I-am zis Honey fii gentil
Vroiam să par încrezută
și să-i arăt cât de bine îmi cunosc corpul
Vino mai aproape baby
Sunt deja femeie
Vroiam să-mi spui că am un corp electric
Vroiam să ne sărutăm ca în filmele americane
lângă un cămin goi și aparent fericiți
Fetele mi-au spus că prima dată doare


???

Eu sunt fata pe care o invitai la tine în februarie
Eu sunt cea pentru care găteai lasagna la orice aniversare și la 8 martie...ce prostie sexistă
22 
Nu am 22 de ani și vreau să plec
Nu scriu atât de bine ca tine
Fumez des nu pentru că vreau ci pentru că statistica spune că femeile sunt predispuse la a fi deveni dependente
ăsta e motivul pentru care în octombrie se organizează un festival al berii
Poemul ăsta trebuia să fie despre dragoste și despre cine sunt eu dar sunt femeie și nu scriu poezii de dragoste


Note despre mine însămi:

Victoria Tatarin: M-am născut pe 16 mai 2002 în Chișinău. Sunt elevă în clasa a 12-a. Am început să scriu mai puțin de un an în urmă. Am fost publicată în Antologia "Unsprezece" a lui Dumitru Crudu. Merg la atelierul "Vlad Ioviță" (în fiecare sâmbătă) și activez în cenaclul "Republica".

Copyright © 2019 Victoria Tatarin (Epure)
Utilizarea integrală sau parțială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.