FLORIN GOLBAN
















mărunțiș

nu-mi cereți
n-am
să vă dau
restul

nu am cuvintele
la mine
în buzunare
suflă vântul
a tăcere

am plecat sorbind
pe furiș
o gură de cafea

pe fundul ceștii
au rămas
cuvintele
ghicind
viitorul

nu-mi cereți
n-am azi
să vă dau restul


cast away

în jurul tău se crăpase
de ziuă
noaptea spartă-n
bucăți neregulate
pe caldarâm
gunoierii
măturând strada

te întrebi
de unde atâta lumină
pe zâmbetul unui mut?

Instagram


Haiku

luntrea pescarului
pe luciul apei -
cântecul broaștei îngână
greierii


Autoportret

Între salcâmii înfloriți
Și liliacul din fața casei
Îmi port copilăria
Ca un descântec.


Florin Golban (n. 27 aprilie 1975, Călărași): A publicat versuri în revistele Tomis, Metafora, Amurg Sentimental, Haiku, Poezia, Cronograf, Alchemia, Meridianul Cultural Românesc, Le Lumachine (Italia), Banchetul, The Mainichi – Japan’s National Daily Since 1992 (rubrica Haiku in English) și în diverese publicații internaționale online. Florin Golban a fost selectat în European Top 100 most creative haiku authors in 2018.

Coautor în volumele colective și antologiile:

Rokukai – Numărând cocorii (editura Pim, 2017)
Antologia Poetică a Cenaclului Poetic Schenk (editura Dionysos, 2018)
Antologia de Poezie Cercul Poeților (vol. 2, cenaclul Literar de la Cluj, editura Colorama, 2018)
38 ROMANIAN AND AUSTRALIAN PERSPECTIVES, BETWEEN DUSK AND DAWN (Romanian/Australian Anthology of Poetry and Prose, volume 3, editors Mihaela Cristescu & Se Crawford, editura Sfântul Ierarh Nicolae, 2018)
Antologia de Proză ferestre (vol.2, Cercul Literar de la Cluj, editura Colorama, 2018)

Autor al volumelor de poezie:

Pe umărul stâng (editura Coresi, 2016)
Instagram (editura Coresi, 2017)

Pagină Facebook: Florin Golban

Copyright © 2019 Florin Golban
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.



Un produs Blogger.