MARINA ALEXANDRA STAN
















sms

bună, ploaie!
poți să te oprești?
rănești toți norii
și alte chestii care încep cu i

ms,
pup


***

nod în gât
nod în stomac
nod în papură

nu am mai avut atâtea noduri
de când îmi făcea mama codițe
și mă învăța să-mi leg șireturile


***

e dor
de oamenii pe care nu-i cunoaștem
și de ăia pe care nu i-am întâlnit
niciodată
încă

îmi e dor


***

scriu pe alb
nu pentru că-mi place
ci pentru că mă pun într-un context
îmi imaginez că scriu pe-o lună
pe-o frunză
sau pe un zid
ori un șervețel oarecare

cine ar putea să citescă de pe o lună?
cine de pe-o frunză?
de pe un zid sau un șervețel oarecare?

ultima dată când a încercat cineva
și eu am aflat
s-a transformat în gând


Marina Alexandra Stan (n. 20 august 1993, Galați): A absolvit Facutatea de Litere din cadrul Universității din București, specializarea Științe ale informării și documentării (2015), precum și programul de master Gestionarea informației în societatea contemporană (2017).

În 2011, a debutat în poezie în revista Dunărea de Jos (nr. 109, martie). A participat la întâlnirile Cenaclului Literar „Cercul” din Galați și a publicat în Avangarda literară: revistă culturală de critică și creație literară. A lucrat în departamentul Community Desk din cadrul ziarului „Adevărul” (2012 – 2015), iar din 2015 până în 2017 a fost bibliotecară în cadrul Biroului de Referințe Bibliografice din Biblioteca Națională. În prezent, desfășoară activități de marketing la o editură de carte juridică.

Copyright © 2019 Marina Alexandra Stan
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.



Un produs Blogger.