VLAD MUȘAT















CV


sunt atletul ce termină
pe locul 4

boxerul ce n-a trecut
proba de cântar

actorul găsit mort în minutul 2
al filmului

savantul neîndemânatic care
a declanșat pandemia

doctorul acuzat
de malpraxis

poetul ce n-a scris
nimic niciodată


pluviophile

zgomotul cochiliei sfărâmate sub talpă
mă neliniștește

umbrelele roșii ale vecinilor
sondaje IMAS

sunt meteosensibil spasmul hohotului
de plâns - timpul probabil

furtuna mi-a ars cablul de rețea
cauterizarea ombilicului virtual

nesocotesc semnul divin și-mi
construiesc o arcă din lemn dulce


apă plată

ne iubim în interiorul
inimii unei balene albastre

ne ferim de harpoane
înghițim în sec

uneori ieșim la suprafață pentru
a ne convinge că nu se merită

ne vor prinde și arunca
în cel mai infect acvariu din hală

până când vom fi cumpărați
de un cuplu steril de biochimiști


benign

peste 6 ani când organismul
meu se va regenera complet

vei striga cu disperare
din ultima celulă

ecoul îmi va hrăni
celulele canceroase

studiez deja efectele medicinei
alternative


unspeakable truths

fotograful ce tocmai a imortalizat
moartea mă urmărește

între picioarele femeilor sterpe
îmi pierd mințile

am câștigat lupta cu viața
ascunzând adevărul sub limbă

număr până la infinit 
singur în groapa comună


Vlad Muşat (n. 29 septembrie 1988, Băicoi, Prahova): A publicat poezie în revistele Familia (nr. 7-8, iulie-august 2017), Meridianul Cultural Românesc (nr. 12, octombrie-noiembrie-decembrie 2017), New York Time Magazin Special (nr. 920, februarie 2018), Sintagme Literare (nr. 2/31 martie 2018), Alchemia (nr. 2, mai 2018), Literadura (nr. 8, iunie 2018), Qpoem (revistă online), Almanah Sintagme Literare (2018), Prăvălia Culturală (9 octombrie 2018, revistă online). În prezent este rezident al programului de mentorat Qreon (Mihok Tamas), ce are ca scop publicarea volumului de debut la editura Cartea Românească.

Copyright © 2018 Vlad Muşat
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.