SIMONA DOBRIN

Poet Pitesti














Mai existai?

Am ridicat cortina de nori
Şi-atunci mi-a zâmbit speranţa de pe buzele tale.
Am îngenunchiat şi mi-am făcut palmele cuib.
Erau gata să găzduiască inima ta;
Am simţit iubirea venită prin noi...
Mi-am ridicat mâinile spre cer, în rugăciune...
Trecuse destul de mult timp
Când am început să mă îndoiesc...
Mai existai?
Un gând te-a deschis brusc,
Lumina mi-a scăpat printre degete...
Mă dor rănile lăsate de cuie...
Soarele a uitat să mă compătimească
Şi totuşi, mai visez la împăcarea cu mine...


Prea târziu

În timp ce mă întorceam
Din cruciadele duse în numele iubirii
Te-am zărit pe harta sufletului meu
La kilometrul zero.
Mă aşteptai să-mi legi rănile
Şi să mă vindeci de noi cuceriri.
Nu reuşeam să văd dincolo de mine.
Când m-am trezit, era prea târziu...
Dragostea umbla liberă prin venele mele...


Revizuind trecutul

Revizuind trecutul
Din amintiri pozate,
Eu n-am simţit în cord
Confort sentimental.
Şi lacrimi cenuşii,
În ochi de-atunci uitate,
Au inundat tăcerea
În care mă aflam...
Şi te-am strigat pe nume
Şi-am întrebat: „De ce?
De ce zâmbetu-ţi dulce
În sufletul meu e?”

M-a picurat cu soare

Prea devreme…

M-am desprins din lanțurile vieții;
Nimeni n-a putut să-mi explice
De ce-mi bate inima ta în piept?
Călătoresc pentru amândoi departe de trupuri...
Mă iau la întrecere cu păsările cerului.
Dincolo de zâmbetul tău e jumătate din mine.
În curând voi obosi,
Că am uitat de unde răsare soarele...
Să mă întorc?
Nu văd nici o stea pe cer!
Poate, e încă prea devreme pentru noi...


Crescusem

Crescusem atât de mult
În ochii tăi,
Încât ai fost nevoit
Să mă plângi,
Ca să nu te inund
Pe dinăuntru...


Scriitor Arges
Simona Dobrin (n. 24 iunie 1978, Pitești): Poeta Simona Dobrin a fost membru și redactor literar al cenaclurilor literare Juventus” (din Pitești, în perioada 2001 – 2008) și Antarg” (din Pitești, în perioada 2002 – 2006). A publicat proză scurtă și poezie în revistele “Juventus”, “Antarg S.F.”, “Trimbulizii”, “Argeș.


Premii literare:

Mențiune la Concursul de poezie Primele iubiri (Pitești, 2001)
Premiul cotidianului Argeșul la Concursul Național de Poezie Ion Pillat (Pitești, 2003)
Premiul al III-lea la Concursul de poezie Leoaică tânără, iubirea... (Pitești, 2004).

Apariții în antologii:

„Juventiada - zece ani de la cenaclul Juventus” (editura Juventus, 2006)
„Ion. Pillat. Acolo unde-n Argeș...” (editura Alean - C.J.C.P.C.T. Argeș, Pitești 2011)

Apariții editoriale:

M-a picurat cu soare” - volum individual de debut (poezie) - editura Astralis, București, 2017

Copyright © 2017 Simona Dobrin
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.