EUGENIA BUCUR

Scriitor














Virgula
                   
Am asurzit de atâta tăcere!
Azi, m-am lăsat ispitit de ea.
Îmi tot şoptea necontenit:
Virgula, virgula, virgula, virgula!

Ca un ecou pe vârf de munte,
ca unda pietrei ce în apă a căzut,
ca un cutremur, purtam epicentrul,
iar picătura... paharul a umplut!

M-am întors la ea, ca într-o rugăciune,
deznădăjduit, dezgolit, înfometat...
am vrut să-i spun: Bine, hai, vino!,
ea, atunci, cu frumusețea ei m-a luat.

Tăcerea virgulei... tăcerea virgulei...
Ce poate fi mai frumos între două tăceri?
Ea poartă pe umeri cerul... şi...
mi-l aduce ... mi-l aduce pe El!

(13.06.2017)


Iia
               
Ce dor, ce grijă, ce durere
în suflet stau ciorchine,
când între viată şi moarte
e un fir de ată subțire.

Împleteşte în pânză în zi,
în flori şi rămurele firul de ață,
sä nu vină moartea s-o rupă,
cu dragoste curată, tânăra fată.

În iubire ea țese în pânză
sute şi mii de mărgele,
să-l apere de vreun glonț,
de vreun rest de ghiulele.

Le dă strălucire în seară,
în şoapte rämase la fântână,
în mîinile ce reci doreau
căldură, sub clar de lună.

Ce dor, ce grijă, ce durere,
în suflet stau ciorchine,
flăcăii au plecat la oaste,
nu-i timp pentru întîlnire,

rămâne doar iubirea vie
şi florile de pe câmpie,
şi sentimentele frumoase....
Flăcăul e plecat la oaste!

(02.2016 – Hamburg)
                  


Zbor
           
Ninge peste noi iubirea,
ninge dragoste în noi,
în lumina înserării
ninge peste noi în roi!

La fereastra casei mele,
ore-n şir aş tot privi,
liniştea ce-n zbor de fulgi
Peste toate se topi.

În zăpezi şi-n zbor ceresc,
întro inimă şi-n stea
te găsesc în neînrobire
fericire, draga mea!

În cununi de fulgi de nea,
în veşmânt de nea curată,
te cuprind cu dragostea,
în rochița-ți dantelată!

În scântei şi foc în vatră...
nu ştiu ce e mai frumos...
îmi rotesc privirea îndata
fulg de stea sau foc în joc!

(09.02.2017 – Hamburg)


Eugenia Bucur (n. 9 dec 1967, Coteana, Olt, România). Are domiciliul în Slatina – județul Olt, dar azi este stabilită la Hamburg, în Germania.

Cărți publicate:

- Drumul către casă;
- Bucurii neînțelese;
- Rătăcind prin viață;



Copyright © 2017 Eugenia Bucur
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.

Un produs Blogger.