BIANCA IONEL

















Fizica trecerii prin noi

Aş vrea să fiu o lumină albă ce prin tine trece,
Iar tu să fii un filtru colorat ce mă reflectă vie,
Aş vrea să mă transformi în lumină caldă din rece
Să mă eliberezi de toată durerea ca dintr-o colivie.
Aş vrea să nu fii doar o oglindă sferică convexă,
Prin care să treacă toate sentimentele mele reale
Să le micsorezi din dimensiunea lor complexă,
Sau să le transformi în imagini virtuale, banale.
Aş vrea să fii cel mai bine o oglinda concavă
Şi să transformi întreaga lume-n centru optic
Să pui între ea şi tine imaginea mea firavă
Şi să ştii doar tu adevărul meu atât de criptic.
Aş vrea să fii de toate şi cel mai mult să fii tu,
Să mă transformi în ceea ce te-ar face să-ţi pese
Să ştii doar tu ce simt şi să ai mereu acest atu,
Să păstrezi cu tine tot ce din sufletul meu iese.
Aş vrea să fiu o lumină ce viaţa îţi linişteşte
Şi te face să tresari la fiecare nouă licărire,
Să fiu cea care doar cu iubirea ta străluceşte,
Şi se stinge şi aprinde la a ta tulbure privire.


Evadare-n sticlă

Te închid zilnic în clepsidră,
Cu nisip de suflet albastru
Să te ţin strâns la căldură,
Să te văd întreg, sihastru.
Ne-am aruncat în oglindă şi ieri,
Mi-a plăcut reflexia din noi
Tranformari în aburi, din dureri
Secunde oprite de amândoi.
Ai plecat zâmbind din sticlă,
Ai lăsat urme pe drum,
Ce cresc în mine doar frică,
Să nu te trasformi în fum.
Ţi-aş întreba din nou paşii,
Ce îi apasă, de ce le e frig,
Dar voi intra iar în depresii,
Urmele lor îngheţându-ma aprig.
Mi-am agăţat de tine vise,
Mi-am lăsat în tine unghii,
Operaţii pe cord, deschise
Ce le revăd prea rar, când vii.
Te-aş arunca acum cu durere,
Peste mine şi din suflet,
Când nu sunt decât o abatere
În ruta ta zilnică, de atlet.
Ai făcut găuri în sticlă,
Dar, te-am acceptat dinamic,
Am închis durerea-n raclă,
Tu fiind totul, eu nimic.



Acorduri din sufletBianca Ionel (n. 25 aprilie 1990, Iași): Acorduri din Suflet e locul în care las cuvintele să curgă și să mă desprindă de job-ul meu zilnic de programator PHP. Când ai o pasiune nu renunți la ea. Îi faci timp în viața ta, îi găsești loc, o crești și o lași să te transforme. Pentru mine scrisul e terapie și modul meu cel mai simplu de a împărtăși cu cei din jur o parte din mine.

Mă găsiți și pe Facebook: Acorduri din suflet

Copyright © 2017 Bianca Ionel
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.




Un produs Blogger.