DELIA CAMELIA GHIȚĂ

Poet














E atâta timp de când

Nu m-am mai privit cu atenție
poate e teama descoperirii
omului pierdut trecerii
vieții e bine să-i știi esența
chiar dacă nu te ajută mai deloc
cu capul plecat aș putea
către lumina cerului
dar eul în trecutul îndepărtat
inimii mă reține
redând strălucirea în scrieri
sunt abstractul care
se poate stinge oricând


E ceva ce unii oameni n-au înțeles

Nu oricine se poate supune
pentru asta e nevoie de mai mult
nu vreau să iasă poezie din asta
(e suficient că voi păta paginile
unor cărți)
sufletele rebele își lasă
Întotdeauna amprenta undeva
nu cer socoteală nimănui
așa sunt ei
liberi și neîntinați în tainele răului
scapă din închisori sufletești
care încearcă să-i acapareze
(cu propriile aripi zboară)
înlăuntrul lor sunt ei..
ard singuri...
n-au nevoie de cineva pentru asta
acești oameni se nasc liberi
pentru a muri


Poemele mele, cenușa sufletului...

Hei, Lună...

Mi-am întors privirea către tine
singurul astru care-și merită iubirea
hei, Lună
pot să-ți fiu nocivă
să-ți spun că mai am și momente proaste
să-ți destăinui întunericul fără tine
mi-a fost greu
luminată decât de stele
pe care mi le-am aprins singură
credeam că sunt fericită
cunoșteai adevărul
de undeva de acolo ascunsă
înțelegeai
promit să nu-ți fur din energie
doar pentru câteva respirații
Lună
nu te iubeam pentru mine
ci pentru tine
bine ne-am regăsit...



Scriitor
Delia Camelia Ghiță (n. data de 22 iunie 1979): Fertilizată de muguri, holde și flori”, poet născut și nu făcut, Delia Camelia Ghiță deschide fereastra și respiră îngeri. Ea își lasă gura absorbită de visare și, îmbătată de iubire, se agață, în amurg, de o dorință, pe care o ține strânsă la piept, ca pe o „crizantemă de dor”. (Dumitru Sârghie - extras din recenzia la volumul Poemele mele, cenușa sufletului...)

Volume publicate:

Poemele mele, cenușa sufletului...
Enigmatica Phoenix
Amintiri din necunoscut

Citește mai multe poezii aici: Delia Camelia Ghiță - Ascultând liniștea

Copyright © 2017 Delia Camelia Ghiță
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.